Teksten voor uw folder of brochure nodig?

Folder

Moet uw folder of brochure informatief, voorlichtend of wervend zijn? Gericht op het geven van informatie over producten, ondernemingen of het promoten van acties? Of moet uw brochure juist een gedragsverandering teweeg brengen? Ook dan bent u bij Flushing Concepts aan het juiste adres. Ik bedenk een originele invalshoek en schrijf teksten die goed aansluiten bij de sfeer, die u met uw onderneming of instelling wilt overbrengen.

De taal van uw doelgroep

De juiste invalshoek

Informatie overbrengen aan grote groepen mensen is lastig, maar een juist gekozen invalshoek kan het verschil maken. Aan de basis van een goede folder of brochure staat een goed doordacht concept. Een goede foldertekst spreekt de taal van uw doelgroep.

B2B

Folder of brochure voor de zakelijke markt

Of het nu gaat om folderteksten voor uw business-to-business-communicatie of teksten die gericht zijn op directe of indirecte verkoop, Flushing Concepts zorgt voor teksten die converteren. Gaat het om een eenvoudig vouwblad of om een luxe productbrochure, uw dienst of product staat centraal.

Doel voor ogen

Wat wilt u aan wie communiceren?

Om goed voor u aan de slag te kunnen gaan wil ik graag beschikken over zoveel mogelijk informatie over uw bedrijf, uw diensten of producten, het doel van de folder of brochure, maar ook over uw doelgroep.

Een heldere briefing

Tone of voice: de taal van uw doelgroep

De toon van een folder of brochure kan zakelijk, vriendelijk, persoonlijk, betrokken, confronterend, maar ook vleiend zijn. Een goede briefing geeft mij belangrijke informatie over hoe u communiceert met de verschillende doelgroepen, de tone-of-voice die u hanteert, maar ik kijk ook naar uw concurrenten en naar de manier waarop die hun boodschappen verpakken. Als ik helder voor ogen heb wat het belang is voor de lezer van de teksten en precies weet wat u wilt benadrukken, dan is het tijd voor een schetsontwerp.

Een saai onderwerp wordt aantrekkelijk

Kapstok

Een folder hoeft niet altijd gebaseerd te zijn op een creatief concept, maar om uw folder niet te saai te maken is een goedgekozen invalshoek, die precies aansluit bij uw doelgroep onontbeerlijk. Ik zorg voor een kapstok om uw boodschap aan op te hangen.

De lezer als uitgangspunt

Het belang van de lezer staat voorop

De foldertekst bepaalt voor een belangrijk deel de manier waarop uw doelgroep de informatie tot zich neemt. Een goede en passende presentatie vormt hiervoor de basis. De aanpak moet passen bij uw opdracht en de toon moet vooral passen bij de lezer.

Flushing Concepts helpt u graag!

Contact met Flushing Concepts!

 

Ook voor uw ijzersterke sales copywriting moet u bij Flushing Concepts zijn!

Infographic over de strategische sales copywriting en verkoopbrieven van Flushing Concepts.

 

Ik wil mijn doelgroep in beweging brengen!

Flushing Concepts logo

Meld je aan voor de blogpost!
Met de blogpost van Flushing Concepts blijf je automatisch op de hoogte van de nieuwste trends op het gebied van sales copywriting en online marketing!
We hebben een hekel aan spam. Uw e-mailadres zal niet worden verkocht of gedeeld met anderen (afgezien van het marketing automation platform dat wij gebruiken voor onze e-maillijst).