Op zoek naar een ghostwriter?

Een wat???

Waardevolle content wordt steeds belangrijker

Wat doet een ghostwriter nu eigenlijk? Een ghostwriter schrijft aantrekkelijke teksten voor uw website. Teksten die passen bij datgene wat u met uw organisatie wilt uitstralen. We hebben het dan over contentcreatie. U heeft een bedrijfswebsite en u wilt graag dat uw pagina’s gevuld worden met mooie, nuttige, aantrekkelijke of misschien wel spannende content? Dan kan het zijn dat u niet precies weet hoe u dat moet aanpakken.

Boeien

Relevantie

Het schrijven van boeiende strategische teksten is nu eenmaal niet ieder zijn ding. Ook kan het zijn dat u ideeën genoeg heeft, een duidelijke visie van wat er op uw webpagina’s moet komen te staan, maar dat u het zelf veel te druk hebt om te schrijven. Of misschien heeft u daar gewoonweg helemaal geen zin in. Dan kan een goede ghostwriter uitkomst bieden.

Veel mogelijkheden

Onder uw naam

Of het nu gaat om korte verhalen, een volledig relaas of misschien wel een column, Flushing Concepts kan voor u fungeren als ghostwriter, onder uw naam.

Werkwijze

Ghostwriter aan het werk

Door middel van een uitgebreide briefing aan de hand van een briefingformulier en/of een persoonlijk gesprek zal ik al uw wensen en de benodigde informatie in kaart brengen. Daarna zal ik een eerste opzet maken in de vorm van een synopsis. Deze zal ik aan u voorleggen en als u dan akkoord gaat, dan kan voor mij het echte werk beginnen.

De juiste koers

Vergrootglas

Het is in het begin erg belangrijk dat u iedere bladzijde/pagina goed leest om te bepalen of ik op de goede weg zit. Als dit niet het geval blijkt te zijn, dan kan er direct een andere koers worden ingezet. Aan het eind wordt alles nog eens goed onder het vergrootglas gelegd en kunnen indien nodig, de laatste wijzigingen worden doorgevoerd.

Uw product of dienst centraal in een verhaal?

Welke content kan Flushing Concepts u leveren?

Het hoeft natuurlijk niet alleen te gaan om content die uw producten of diensten op een bijzondere wijze centraal stelt. De mogelijkheden zijn legio. Content gebaseerd op de actualiteit, columns, speeches, sfeerverslagen, inhoudelijke artikelen voor uw tijdschriften en vakbladen? Het is allemaal mogelijk!

Conversie verhogen

Aansluiten bij de zoekvraag

Uw klant laat precies weten welke behoeften, wensen en verlangens hij of zij heeft. U moet dit echter wel oppikken. Een ghostwriter kan u helpen met content die exact aansluit op de zoekvraag van uw potentiële koper. Goed geschreven teksten als de ultieme leadgenerator.

Flushing Concepts zorgt voor content die uw conversie verhoogt en R.O.I. maximaliseert.

Informeer naar de vele mogelijkheden die Flushing Concepts u kan bieden. Een goede ghostwriter vind je niet in een verlaten ruïne of een donker woud, maar gewoon onder aan het contactformulier.

Contact met Flushing Concepts!

Kansen

Geoptimaliseerde content

De meerderheid van de 300 grootste adverteerders is bijzonder slecht te vinden in zoekmachines. Dit komt voornamelijk doordat teksten niet voldoende geoptimaliseerd zijn. Een website met goed geoptimaliseerde content kan voor een enorme toename zorgen van het aantal bezoekers op uw site.

Schrijf voor uw bezoekers!

Waardevolle content

U kunt geen webpagina over zoekmachineoptimalisatie of het schrijven van relevante en waardevolle content aanklikken, of het belang ervan wordt met dikke vette letters onderstreept. Maar weet u eigenlijk wel hoe die zogenaamde “relevantie” er precies uitziet? Dat veel bedrijven zelf verantwoordelijk zijn voor hun slechte online vindbaarheid is wel bekend, maar hoe kunt u dat proces nu de goede kant opsturen? Flushing Concepts kan u hierbij helpen.

White hat duurt het langst!

Branding en perceptie

Ook voor de branding van een onderneming is het dus belangrijk om hoog in de zoekmachines te staan. Er zijn zeer veel technische toepassingen om hoger in de zoekmachines te scoren. Sommige technieken zijn er zelfs speciaal voor ontwikkeld om zoekmachines te misleiden. Dit zijn de zogeheten black hat technieken. U kunt dan zeker hoog in de resultaten verschijnen, maar dit is over het algemeen van korte duur. Het toepassen van white hat technieken, die op een eerlijke en natuurlijke manier optimalisatie bedrijven, is op de lange termijn vele malen effectiever.

Zoekmachinemarketing

Lange adem?

Uw populariteit op het internet heeft alles te maken met de wijze waarop u zich presenteert. De perceptie van een merk bij potentiële kopers, is een mooi uitgangspunt voor zoekmachinemarketing. Een ghostwriter kan u helpen met het schrijven van teksten die goed aansluiten bij uw doelgroep, maar zeer zeker ook bij de sfeer die u met uw bedrijf of instelling wilt uitstralen. Lange adem? Ja zeker, soms wel. Maar de kwaliteit van uw websitebezoekers zal uiteindelijk vele malen hoger zijn.

Hoog bezoek

Ghostwriter en kwaliteit

U bent trots op de producten of diensten die u aanbiedt. En terecht. U wilt ook graag dat veel meer consumenten weten dat u bestaat. U biedt dan wellicht hetzelfde product als uw concurrenten, maar uw potentiële klanten zijn echter niet op de hoogte van de meerwaarde van uw service. Dat moet u hen wel vertellen. Een ghostwriter presenteert uw business op een aantrekkelijke, maar vooral ook effectieve manier aan uw bezoekers. Omdat deze bezoekers om de juiste redenen op uw site komen, zijn dit bezoekers van hoge kwaliteit.

U bezoeker als gast

Als de bezoeker dan eindelijk op uw site terechtgekomen is, dan is het ook van groot belang dat u hem of haar bij de arm neemt. U bezoeker wordt gast. Uw gast zo goed mogelijk helpen bij zijn zoektocht, is nu het uitgangspunt.

Call to action

Gebruiksgemak

Maak het de consument zo gemakkelijk mogelijk. U wilt namelijk dat uw klant op uw site doet, wat ú wilt dat hij of zij daar doet. Wat is de call to action? Producten bestellen of gebruik maken van uw diensten? Inschrijven voor uw nieuwsbrieven, telefonisch contact met u opnemen of iets anders? Gebruiksgemak van uw website is essentieel. Relevante, persusasieve en waardevolle content gaan hand in hand samen met zoekmachinemarketing. Voor die content moet u bij een ghostwriter zijn.

Hoog in de zoekresultaten

Positie

Ondernemers willen graag hoog in de zoekresultaten van zoekmachines verschijnen. Dit is natuurlijk logisch, maar logischerwijs niet natuurlijk. “Wat zemel je nou?” hoor ik u denken. Ik wil hiermee zeggen dat een onnatuurlijke manier van zoekmachineoptimalisatie uiteindelijk zal worden opgemerkt door de zoekmachines. Searchengines worden steeds slimmer en als uw content speciaal geschreven wordt voor zoekmachines valt u uiteindelijk toch wel door de mand. Een hoge positie in de zoekresultaten zal dan zeker van korte duur zijn.

Hoe kom ik dan boven mijn concurrent?

Wensen van uw bezoekers

U ziet zoekmachineoptimalisatie wellicht als een middel om een toppositie te verkrijgen. Ik ben van mening dat u er op een andere wijze naar zou moeten kijken. Een hoge positie in de zoekresultaten moet u zien als een middel, maar niet als het ultieme doel. Het doel moet zijn, dat u op de juiste wijze tegemoetkomt aan de wensen van uw bezoeker. Deze bezoekers worden uw tevreden klanten. Het worden consumenten die terugkomen en anderen op de hoogte brengen van uw goede service. Als u op nummer drie in de zoekresultaten verschijnt, dan heeft u flink wat bezoekers. Als zij vervolgens niet de gewenste actie op uw website uitvoeren, dan heeft u weinig profijt van uw hoge positie.

Flushing Concepts ontwikkelt voor u een strategisch concept, dat uw conversie een boost zal geven. Bent u geïnteresseerd geraakt? Wilt u uw website copy een boost geven? Aarzel dan niet en neem vrijblijvend contact op met Flushing Concepts.

Ik vertel u graag welke mogelijkheden er allemaal zijn!

Zet uw doelgroep aan tot actie!

 

Ghostwriter. Infographic over ghostwriting en contentstrategie.

Op zoek naar een ghostwriter?

Flushing Concepts logo

Meld je aan voor de blogpost!
Met de blogpost van Flushing Concepts blijf je automatisch op de hoogte van de nieuwste trends op het gebied van sales copywriting en online marketing!
We hebben een hekel aan spam. Uw e-mailadres zal niet worden verkocht of gedeeld met anderen (afgezien van het marketing automation platform dat wij gebruiken voor onze e-maillijst).